Foodstore Andaluz
Foodstore Andaluz | |
---|---|
Estatus | Abierta: Los clientes pueden ver los productos y comprarlos |
Idioma, Moneda | Neerlandés, Euro |
Opiniones
Hemos encontrado 85 opiniones.
Dhr. Robert van Wezel27 de abril de 2020
Uitstekend!
Dhr. marco sprokel26 de abril de 2020
super snelle service! en een groot aanbod van producten.
De verwerking van het bestel proces is erg handig; via de website afrekenen en je ontvangt direct een e-mail met de bevestiging van de betaling en een overzicht van de bestellijst. De levering is daarna snel voor elkaar. Al met al een uitstekende service.
Nog een suggestie: probeer iets te bedenken om uitverkochte goederen automatisch te kunnen bestellen zodra ze weer leverbaar zijn?
Dhr. willem monsees26 de abril de 2020
Top zoals altijd ondanks dat ze Eindhoven supporters zijn top winkel thanks Marianne en Franks
Mevr. Anita Richters25 de abril de 2020
Zoals altijd weer perfect!!
Dhr. Tijmen de Vries23 de abril de 2020
Snel en correct !
Mr. Edwin Kooiman23 de abril de 2020
Ja wat zal ik zeggen zoals gewoonlijk weer op tijd.
Mr. Niels Johannes5 de abril de 2020
Leuk om NL producten te ontvangen in Spanje, de producten waren goed verpakt en snel geleverd. Kan deze winkel van harte aanraden!
Mevr. Anita Richters4 de abril de 2020
Ook in deze moeilijke tijd een perfecte service bij de aflevering van de bestelling
Dhr. Jan Smit26 de marzo de 2020
Snelle levering en vriendelijke service
Dhr. Cor Lagestee29 de febrero de 2020
Geweldig deze winkel
Herr George Jocker27 de febrero de 2020
Alleen voor de Service van jullie zou ik al in spanje willen blijven niet te toppen �����
Mevr. Rachelle Triest23 de febrero de 2020
Een super fijne thuisbezorgd service onwijs snel volgende dag Al in huis. Super goede prijzen en wat een vriendelijkheid! En wat hebben we genoten van onze producten. Een absolute aanrader voor iedereen!
Mevr. annie van Dijk21 de enero de 2020
Geweldige winkel en de service is uitmunted
Sra. G Kranendonk19 de enero de 2020
een paar bestellingen verder dan het vorige kommentaar: nog steeds super tevreden: ruime keus, niet te duur, snelle levering, uitstekende klantenservice
Mr. Willem Vervuurt13 de enero de 2020
Alles top
Mevr. Annemarie borremans4 de enero de 2020
Super goed
Sra. G Kranendonk2 de agosto de 2019
Zoals gewoonlijk snelle bezorging. met aankondiging van een geschatte tijd, zodat ik niet een hele dag hoef te wachten. Spullen altijd keurig in orde. Zelf verse artikelen zoals brood. Hartstikke goed.
Mevr. Jose Provoost27 de noviembre de 2018
Geweldige winkel. Goede prijzen.
Sra. Sofie Demets17 de noviembre de 2018
Snelle levering en superblij nu de Sint bijna komt, om onze kinderen van de echte Sint-producten te kunnen laten genieten.
Mevr. Ingrid Marie14 de noviembre de 2018
Snelle levering en vriendelijke service, ik ben fan !!!!
Johan28 de octubre de 2015
Snelle levering & perfecte service.
Sjaak25 de octubre de 2015
Een absolute aanrader als je niet wenst te communiceren met de verkoper achter de kassa. Wat een onbeleefde man. Kon geen enkele reactie vanaf, ook niet nadat we afgerekend hadden en netjes "dag" zeiden. De eerste en meteen de laatste keer geweest.
eric van dorsselaer12 de octubre de 2015
Lonneke Baars, er is niets mis met BONGO pindakaas als...je hem gebruikt voor saté-saus! Het gaat natuurlijk nergens over als je andere merken pindakaas (Bongo, PCD) gaat vergelijken met Calvé... Da´s ongeveer hetzelfde als een willekeurige hazelnootpasta naast de Nutella zetten!
Belloo1 de septiembre de 2015
Fantastische Jumbo leverworst in jullie winkel.
mijn smaak die ik altijd in nederland haal.
Heerlijk dat ik dat in Nerja bij jullie gevonden heb. En ook alle andere produkten in jullie winkel. Aanrader. Je hoeft niets van huis mee te nemen. Jullie hebben alles!!!