Peperzadenwinkel
Peperzadenwinkel | |
---|---|
Estatus | Cerrada: Los clientes veran un mensaje donde se les informa que regresan más tarde |
Idioma, Moneda | Neerlandés, Euro, United States Dollar, Japanese Yen, Bulgarian Lev, Czech Republic Koruna, Danish Krone, British Pound Sterling, Hungarian Forint, Polish Zloty, Romanian Leu, Swedish Krona, Swiss Franc, Norwegian Krone, Croatian Kuna, Russian Ruble, Turkish Lira, Australian Dollar, Brazilian Real, Canadian Dollar, Chinese Yuan, Hong Kong Dollar, Indonesian Rupiah, Israeli New Sheqel, Indian Rupee, South Korean Won, Mexican Peso, Malaysian Ringgit, New Zealand Dollar, Philippine Peso, Singapore Dollar, Surinamese Dollar, Thai Baht, South African Rand |
Opiniones
Hemos encontrado 270 opiniones.
kurt rynders21 de abril de 2018
Zeer snelle afhandeling, eenvoudige en veilige procedure. De eerste zaadjes kiemen al :-)
Sofie (gent)18 de abril de 2018
Zeer vlotte en correcte service! Heel tevreden
Bjorn16 de abril de 2018
1e maal besteld om eens te zien en zal zeker nog bestellen
Vlot en prima geleverd . Nu hopen op een even mooie oogst .
robert Van Broeck14 de abril de 2018
prima afhandeling en levering top
Johan Props - Belgie14 de abril de 2018
Perfekte levering,prima opkomst van de zaden
ROBERTOSECRETO12 de abril de 2018
SNELLE LEVERING! SUPER TOPPLANTEN EN EEN SUPERCONTENTE KLANT
nico8 de abril de 2018
top top! op tijd en met zorg verpakt!
Francis3 de abril de 2018
Zoals altijd: heel vlot bestellen, snelle levering, goed verpakt en kwalitatief zeer goede zaden!
Francis31 de marzo de 2018
Tof dat jullie ook exotische zaden verkopen. De bestelling ging heel vlot en de verzending verliep snel en goed verpakt. Ik kende deze website nog niet, maar hier kom ik zeker in de toekomst nog vaak terug!
Fre30 de marzo de 2018
Snelle levering. Alles tip top in orde.merci
tanja18 de marzo de 2018
snelle levering, netjes verpakt, tevreden!
rudy15 de marzo de 2018
maandag besteld woensdag al ontvangen
alles dik in orde
bedankt tot de volgende keer
Mario10 de marzo de 2018
Professioneel afgehandeld en leuk extraatje bij ontvangen. Nu wachten op het kiemen, spannend !
chris decocj8 de marzo de 2018
snelle afhandeling correct verlopen in de toekomst zal ik zeker nog dingen bestellen
Ceuppens filiep4 de marzo de 2018
Mooie planten zorgvuldig verpakt.een aanrader voor iedereen.bedankt alvast.
Wim2 de marzo de 2018
Snelle levering... ik kijk uit de resultaten ;-)
Werner25 de febrero de 2018
Dit jaar voor de 2e keer besteld ... zoals vorig jaar vlotte goede service .. goede kwaliteit zaad
Daniël22 de febrero de 2018
Snel ontvangen, enkele dagen na de bestelling. Een vergissing van mij in mijn bestelling werd vriendelijk en snel opgelost.
ml21 de febrero de 2018
kiemrijp
Chanthal13 de febrero de 2018
Zaterdag besteld dinsdag al in huis (nl). Super! Alles netjes in zakjes met naam en nog een leuk presentje toe! Vandaag meteen ingezaaid in de propegator. Ben heel benieuwd naar de planten en vruchten.
Mike3 de febrero de 2018
Over de levering, service, respons ed. niets dan lof. Een leuke ervaring.
Hellen26 de enero de 2018
vlotte service, helemaal tevreden!
Johan7 de enero de 2018
Overzichtelijke site die uitnodigt om pepers te telen.Twee dagen na order de bestelling + een extraatje ontvangen.
Lijkt zeer betrouwbaar!
Marc6 de enero de 2018
Fijn om met jullie te kunnen samenwerken. Nadat we de bestelling betaald hadden kwam na 2 dagen de bestelling al binnen. Het waren zelfs iets meer zaadjes dan besteld, waarvoor dank. De eerste zaadjes beginnen nu al uit te komen.