Yu-Gi-Wang
Yu-Gi-Wang | |
---|---|
Estatus | Abierta: Los clientes pueden ver los productos y comprarlos |
Idioma, Moneda | Inglés, Euro |
Opiniones
Hemos encontrado 583 opiniones.
Samil28 de febrero de 2016
Al meer dan 100 euro aan kaarten gekocht het blijft een top site!
1x vergeten de gratis boosterpack erbij te krijgen mailtje gestuurd en binnen 2 dagen zonder problemen toch de boosterpack gekregen plus een extra boosterpack!
max b25 de febrero de 2016
zeer goeie website, kaarten worden perfect op tijd geleverd en de staat van de kaarten zijn geweldig! ik ben vaste klant!
DM21 de febrero de 2016
Duidelijke nette website en bovenal een geweldige service. Het is het zeker waard.
R.Dhawtal15 de febrero de 2016
- Geweldige service
- Goeie prijzen
- Onwijst gulle acties!!
Ik bestel hier vaker, dat is 1 ding wat zeker is!!
Oscar9 de febrero de 2016
Super levering, aanbod en kwaliteit. Ik vind het vooral heel fijn dat je van elke fase van je bestelling wordt geïnformeerd per mail. Vragen worden ook erg snel en vriendelijk beantwoord.
Ik raad deze webshop zeker aan!
sandy potgens2 de febrero de 2016
Super site.
snelle levering.
snel antwoord op vragen.
alles heel netjes verpakt.
perfect allemaal
AH1 de febrero de 2016
LP/P kaarten gekocht. Zijn in perfecte staat en goed ingepakt. Er is waarde gehecht aan de inpakking van de kaarten. Kortom: Je krijgt wat waard is voor je geld.
Jeroen31 de enero de 2016
Goede en snelle levering. 100% tevreden over deze webshop
C.I.A.31 de enero de 2016
Ik ben enorm tevreden met deze webwinkel. Goedkoper dan waar dan ook en super goed en snel verzonden. Ik hoef nergens anders te zoeken voor mijn kaarten.
Mike29 de enero de 2016
Fast delivery and excellent service. Helped to find a good solution.
Glenn27 de enero de 2016
Such great service! Will always order here!
John21 de enero de 2016
Great service and cards were in mint condition as I expected From a booster budget for an secondhanded shop is really great. Keep going!
Sean13 de enero de 2016
Best service I have ever had ordering online
Lesley12 de enero de 2016
Geweldige site, je krijgt je kaarten heel snel en als er een kaart niet is op de site kan het vaak worden geregeld
Lorenzo Koning5 de enero de 2016
enorm goede shop!
geweldige prijs en groot aanbod, mochten ze kaarten niet hebben kan je altijd mailen en zullen ze kijken of ze alsnog die kaarten kunnen regelen.
het gratis product bij bestellingen is altijd leuk en je hoeft niet onmogelijk veel te kopen voor een gratis product.
in een woord: TOP!
Sean30 de diciembre de 2015
Super goed en snel service. Erg goed en netjes verpakt en ze zijn ook bereid net dat stap verder te gaan. Wat wil je nog meer, dus bestellen maar!
Niels27 de diciembre de 2015
Ruim aanbod en snel verzonden
Producten goed verpakt en het gratis artikel bij aankoop is een zeer leuke bijkomstigheid , In een woord top !.
Kitty26 de diciembre de 2015
Great service and fast shipping! Cards were in excellent condition when they arrived.
Klaas Jan21 de diciembre de 2015
Uitstekende service! Alles keurig geregeld! Fijn in zaken mee te doen
Danny R.18 de diciembre de 2015
zeer goede service, en de kaarten zijn goed en zonder beschadiging aangekomen. ging alleen door mijn eigen fout alleen wel wat fout toen er een kaart die ik besteld had niet op voorraad was maar dat is toen zeer netjes alsnog afgerond.
ik zal zeker in de toekomst nog wel hier en daar een bestelling doen.
Mario17 de diciembre de 2015
Satisfied, fast delivery and expected quality
Berke14 de diciembre de 2015
De bezorging is snel en met de producten is zeer zorgvuldig omgegaan. De verpakking is een hard, plastic doosje. Zeer goede bescherming dus. Top service!
Xav9 de diciembre de 2015
Fast delivery and good contact!
Lupko Klap25 de noviembre de 2015
Goeie service en zeer netjes afgehandeld. Ook zeer snel ik ben zeer tevreden. Dank jullie wel.