De Wedstrijdvisser
De Wedstrijdvisser | |
---|---|
Estatus | Abierta: Los clientes pueden ver los productos y comprarlos |
Idioma, Moneda | Francés, Neerlandés, Euro |
Opiniones
Hemos encontrado 1417 opiniones.
Lieven25 de abril de 2016
Perfecte levering
Dundee24 de abril de 2016
Zoals gewoonlijk weer perfect verlopen ,en snelle levering.
Grosseels Stef18 de abril de 2016
Hoi. Bediening in de winkel ook Super. Was er pas iets v sluitingsuur maar toch nog met de nodige raad en daad mijn aankopen kunnen doen.
Paul3 de abril de 2016
Eerste maal on-line besteld. Tip top in orde. Snelle levering.
Prima kwaliteit. Ga in de toekomst zeker nog bestellen. 5 sterren en ik ga reklame maken. Gr Paul
rudi29 de marzo de 2016
zoals altijd heel tevreden over snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling. voor mij 5 sterren.
Danny Vancraenendonck25 de marzo de 2016
Woensdag mijn voeder besteld,vandaag afgeleverd.Lekker vers
Top service van top materiaal
Bedankt Tweggy en Steve
ghislain21 de marzo de 2016
Donderdag bestelling geplaatst en maandag voormiddag reeds geleverd ,niet naast de deur maar wel in arendonk dat noem ik pas klant vriendelijk bedankt
gerrit20 de marzo de 2016
Ik ben nog helemaal tevreden omdat mijn bestelling nog steeds niet geleverd is , het is langer als week geleden. Ik wacht het email antwoordt af.
Ludo.3514 de marzo de 2016
J'ai commander le samedi tres tard et ma canne est arriver le mardi debut d'après-midi, donc super rapide. Je conseille se site, de plus c'était ma 1ère commande.
alain11 de marzo de 2016
Voilà la deuxième commande est arrivée. En ouvrant les paquets fraîcheur des amorces garantie , bonne odeur des attractants .
Donnerai plus d'impressions après mon premier concours.
A plus merci
rene10 de marzo de 2016
Le délai de livraison est très rapide rien a reprocher impeccable bientôt prochaine commande
Pannekoek Luc8 de marzo de 2016
Steve en Tweggy, zoals gewoonlijk supersnelle levering. Nogmaals bedankt voor het telefoontje ivm spullen die niet direct leverbaar zijn. Samen zijn we tot een oplossing gekomen. SUPER!!!!
dom8 de marzo de 2016
rien a reprocher impeccable bientôt prochaine commande
alain26 de febrero de 2016
délai de livraison rapide , prochaine commande va suivre merci
vincent23 de febrero de 2016
super rapide
dominique20 de febrero de 2016
rien a reprocher impeccable
Jonathan9 de febrero de 2016
Le délai de livraison est très rapide
Alain31 de enero de 2016
Réception rapide et RAS, vivement que je puisse essayer les amorces et merci pour les échantillons
delbecq philippe26 de enero de 2016
cet du sérieux pas de soucis tous et frais !!!
Taymans Andre25 de enero de 2016
Pas de probleme
Tibi16 de enero de 2016
zeer vlotte sevice, altijd klaar voor een woordje uitleg en alles betaalbaar,mensen met een gedreven passie. Topwinkel
Dirk Maes16 de enero de 2016
Bestellingen; zeer vlot en steeds correct!
Advies; top!
Betrouwbaarheid; Super
Dirk Maes16 de enero de 2016
Bestellingen; zeer vlot en steeds correct!
Advies; top!
Betrouwbaarheid; Super
Geert De Backer12 de enero de 2016
Bij de eerste bestelling heb ik drie x2kg purple pellets 4mm besteld. Ik heb 2x 2kg purple pellets 4mm ontvangen en 1x 2kg purple pellets 3mm. Jammer genoeg kan ik met de 3mm niets aanvangen. Terugsturen is te veel werk en tijdverlies. Jammer voor een allereerste bestelling dat dit niet in orde was. Maar.. heb al verschillende keren advies aan Steve gevraagd en bekomen, wat dan wél een goede service is. Ik hoop dat de bestellingen in de toekomst wel in orde zullen zijn... Score: 3,5 sterren