Dekeysermusic
Dekeysermusic | |
---|---|
Estatus | Abierta: Los clientes pueden ver los productos y comprarlos |
Idioma, Moneda | Neerlandés, Euro |
Opiniones
Hemos encontrado 30 opiniones.
Regheere Jozef15 de junio de 2018
Betreft een electro-harmonix tremolo pedaal Pulsar. Wat mij het meest opviel was de vlotte en vriendelijke service.
Het toestel tremolo pulsar is van uitstekende kwaliteit vergeleken met de prijs, het geeft een warme klank aan het gitaarspel vooral met een Fender Stratocaster USA die de neiging heeft tamelijk hard te klinken met de Pulsar verkrijg je een warmer niveau.
Het is een toestel die ik iedere gitarist zou aanbevelen boven de tremolo van Boss
Groetjes
Regheere Jozef
Dekeysermusic16 de junio de 2018
Dank voor de leuke feedback! Veel plezier met de Electro-Harmonix pedaal.
Bocqué Mario19 de noviembre de 2017
Aankoop Ibanez AFS75T-TRD Artcore Series Transparent Red. Snelle levering en topinstrument!
Meer kan je niet verwachten. Thnx !
Danny P.10 de octubre de 2017
Pedaaltje van Electro-Harmonix besteld. Scherpe prijs, vriendelijk contact, snelle levering, netjes verpakt! Alles perfect!!
Henk Blonk10 de julio de 2017
Bestelling voor de Fender Esquire geplaatst op 4 juli 2017. Product ontvangen op zaterdag 8 juli.
Dat is nog eens een snelle levering!
Het instrument was adequaat verpakt in 2 dozen en omgeven door talloze opvulmaterialen. Dit om de kans op schade tijdens transport tot een minimum te beperken.
Zeer te waarderen.
De Esquire is onderdeel van mijn persoonlijke projectje 'back to the basics': een prehistorische tele via een Champ '57 amp laten klinken.
De '57 Champ was er al. Ik denk dat ik wel zo'ne beetje compleet ben met mijn 'back to the basics' projectje.
Thanks!
Nyse15 de abril de 2017
Goede en snelle ontvangst artikelen
Great Service 10/10, thx !
Davide28 de enero de 2017
The best seller I've never met!
Nice, kind, super fast delivery.
The Telecaster is awesome!
100% recommended
Dekeysermusic28 de enero de 2017
Many thanks for the feedback!
Regards Dekeyser Filip