Het Zelf Doen
Het Zelf Doen | |
---|---|
Estatus | Abierta: Los clientes pueden ver los productos y comprarlos |
Idioma, Moneda | Inglés, Neerlandés, Australian Dollar, British Pound Sterling, Euro, United States Dollar |
Opiniones
Hemos encontrado 95 opiniones.
Robby Van Achter17 de septiembre de 2024
Top cursussen! Ik ben bezig met een totaalrenovatie en heb ongeveer alle cursussen aangeschaft. Sanitair, vloerverwarming, elektriciteit, balansventilatie en als laatste zelf mijn zonnepanelen geplaatst. Het feit dat alles meteen gekeurd is geraakt bewijst dat deze cursussen ook effectief werken. Een zwemvijver stond ook nog op de planning en heb mij dan maar direct deze cursus ook aangeschaft. Nogmaals dikke merci Arne. Door u heb ik vele uren en geld uitgespaard.
Marc Meuleman23 de agosto de 2024
Top artikel
Carine Defevere30 de julio de 2024
Vandaag boek opgehaald 'Elektrische installaties'. Mijn man heeft sedert zes jaar jongdementie Alzheimer. Hij is een ingenieur elektriciteit en heeft gans zijn beroepsleven studies en uitvoeringen van grote installaties gedaan. Door zijn ziekte is hij veel vergeten. Dagelijks zit hij uren in deze boeken te snuisteren. De taal is heel begrijpelijk en de foto's en de tekeningen zijn heel duidelijk. Ook ik leer hierbij veel over elektriciteit. Bedankt voor de service.
Vladimir Katsarev4 de junio de 2024
Het is perfect
Michel Ingels13 de mayo de 2024
Zeer leerryk
Kurt Dhondt12 de mayo de 2024
klaar en duidelijke taal
Karel van Cooten10 de mayo de 2024
Prima service en mooie duidelijke.boeken
Kurt Dhondt20 de abril de 2024
zeer vlugge levering en verzorgd
Jonas Tillie17 de marzo de 2024
Perfecte inhoud en duidelijk voor iemand die er niet in thuis is
GASTON KENIS29 de febrero de 2024
Good job
Herman Peeters15 de noviembre de 2023
Ik heb het boek goed ontvangen, nogmaals dank voor de bestelling omruilen. Alles is perfect verlopen.
Mvg
Herman
DANIEL VOLCKAERTS22 de agosto de 2023
Bedankt voor de goede hulp en uitstekende informatie die bij jullie te bekomen is, beste hulp voor doe het zelvers.
Angelo Cavur27 de junio de 2023
Zeer tevreden
Gerrit Dyck27 de junio de 2023
Petje af voor de schrijver van het boek.
Eindelijk iemand die verstand heeft van iets duidelijk uit te leggen met goede illustraties.
Ikzelf zit al meer dan 40jaar in de bouwsector en verbouwing en deze boek heeft mij toch nog een paar dingen bijgebracht, waarvoor dank
Kennis Edmond6 de junio de 2023
De e books goed ontvangen, alles is zeer duidelijk uitgelegd en heel goed geïllustreerd.
Bedankt aan het voltallig team
Edmond
Nino Spagnoletti5 de junio de 2023
Ik heb nog geen factuur , noch geen boek ontvangen
Het Zelf Doen5 de junio de 2023
Goedenavond Nino, bedankt voor je bericht. Ik zie dat je het splinternieuwe boek elektrische installaties 2023 hebt besteld in pre-order. Zoals in de beschrijving staat is de levertijd tijdelijk ongeveer een week. Deze boeken worden morgen geleverd door de drukkerij en verzonden. Dan wordt ook je factuur toegestuurd per email.
Je kan ons steeds bellen of mailen voor vragen.
Mvg, Arne
Simon Kerkhove5 de mayo de 2023
Dit was de tweede maal dat ik hier een cursus bestelde. Zoals vorige keer niets op aan te merken.
Yannick Steenwinckel18 de abril de 2023
Heel blij met het e-boek sanitair. Zeer duidelijke uitleg en heel overzichtelijk. Echt een aanrader voor iedereen die zelf zijn sanitaire installatie wil aanpakken.
DANIEL VOLCKAERTS26 de marzo de 2023
Top boeken, klaar en duidelijke uitleg en foto's
Werner Decostere1 de marzo de 2023
Ik heb de cursus centrale sturing aangeschaft omdat ik dit voor de eerste maal toepas bij mijn zoon. De cursus is zeer uitgebreid en verzorgd met praktische aansluitschema's. Ik vond er alle antwoorden op mijn vragen. Ten zeerste aangeraden.
Cools Kris22 de febrero de 2023
duidelijke info
Michael Devroey6 de febrero de 2023
Heel blij met het boek. Zeer duidelijke uitleg en heel gestructureerd. Echt een aanrader voor iedereen die zelf zijn elektriciteitswerken wil uitvoeren.
Carine Defevere12 de diciembre de 2022
Heel vlot verlopen, de boeken zijn heel praktisch en begrijpbaar, ook voor iemand die weinig ervaring heeft. Mijn man is in elk geval heel tevreden met de aankoop.
Ilker Demirkoparan16 de octubre de 2022
Zeer snel geleverd en in uitstekende kwaliteit.
Ik ben zeer tevreden.