Promo Kings
Promo Kings | |
---|---|
Estatus | Abierta: Los clientes pueden ver los productos y comprarlos |
Idioma, Moneda | Alemán, Inglés, Español, Francés, Italiano, Neerlandés, Portugués, Euro |
Opiniones
Hemos encontrado 113 opiniones.
Niels Timmermans7 de marzo de 2023
Really satisfied, easy to find what I needed in a large selection. Quick response to questions and very helpful!
Michael Hoefs6 de marzo de 2023
sehr schlecht. Bis heute keine Ware bekommen.
Werde wohl nie mehr bestellen.
Minus 10 Sterne
Alwin Appels27 de febrero de 2023
Vlotte transactie. Knappe webshop met veel keuze.
Tim Michiels14 de febrero de 2023
Groot aanbod, de laagste prijs, een goede opvolging en ondersteunende hulp. �
Miquel Scheemaker8 de febrero de 2023
Perfect service !
Diederik Manting7 de febrero de 2023
Erg tevreden. Ik heb twee keer een bestelling gedaan van producten die recent uit het assortiment waren gegaan bij Games Workshop en gelukkig waren ze hier nog wel verkrijgbaar. Ik ben netjes op de hoogte gehouden van de bestelling via mail en WhatsApp. Binnen 2 weken was alles binnen (Nederland).
Jerry De Brouwer6 de febrero de 2023
Goede prijzen, goed verpakt, goede klantenservice, je krijgt snel antwoord op alle vragen. Enige is dat het wat langer kan duren, maar het is het waard!
Vince van der velde5 de febrero de 2023
Ik bestel voortaan altijd hier
100% betrouwbaar en goeie communicatie
Hier heb je altijd korting
En hier heb je altijd nog made to order producten die op vooraad zijn
Bart Van Dessel26 de enero de 2023
Vriendelijke en eerlijke verkoper. Altijd bereid om net dat ietsje extra te doen voor z'n klanten. Ik kom zeker terug
Thomas Beyen15 de enero de 2023
Perfect
Trudy Smit15 de enero de 2023
Zeer ontevreden. Bestelling geplaatst op 13 december. Nog steeds niets ontvangen. Ik ontvang geen enkele update van mijn bestelling. En nu wordt gevraagd naar mijn ervaringen!??
Mark Ver Elst9 de enero de 2023
Snel door de zeer vriendelijke verkoper aan huis geleverd.
Tom Dewilde8 de enero de 2023
Goeie communicatie als er een vraag was. Pakket was goed ingepakt en verstuurd.
Klein beetje moeten wachten maar was geen probleem.
Jelto Dewaegenaere31 de diciembre de 2022
Goede communicatie, heel vriendelijk en goede prijzen. Moet een beetje langer wachten op je product maar is het zeker waard!
Oliver Van Uytfange22 de diciembre de 2022
Goede communicatie, ik kom hier weer terug
Craig Burkinshaw9 de diciembre de 2022
Fantasic customer service, they keep you updated during every stage of the order.
Really happy dealing with these guys!
Jelto Dewaegenaere6 de diciembre de 2022
Heel vriendelijke service en contact. Producten ook allemaal in goede staat ontvangen en aan een mooie prijs!
Corentin Lamothe6 de diciembre de 2022
Très bien. Rapide et efficace
Dave Warnier6 de diciembre de 2022
Vriendelijke, correcte en snel reagerende verkoper die u goed op de hoogte houdt. Voor Games Workshop (Warhammer) aantrekkelijke prijzen en een goed aanbod waar nog vaak al niet meer beschikbare artikelen in zitten. Je hebt wel een beetje geduld nodig (2 weken of meer), maar dat is te wijten aan de koerierdienst Mondial Relay.
roel reijers30 de noviembre de 2022
Vriendelijke en snel reagerende verkoper. Zowel de prijzen als de het aanbod is goed, het enige minpuntje is mondial relay.
Frederic Stevens8 de noviembre de 2022
Mooie prijzen en vriendelijke verkoper.
Enkel jammer dat de gebruikte verzendingsdienst bijzonder slecht werkt (mondial relay).
Lieven Verbert3 de octubre de 2022
Topservice!
Rafaël Verbustel27 de septiembre de 2022
goede levering en klantvriendelijkheid is top
Arne Naegels19 de septiembre de 2022
Alles had snel status verzonden maar bij Mondial toch het een en het ander misgegaan